Укр|Рус
Укр|Рус
Подати оголошення
Мої оголошення
Подати оголошення
 

< Назад
Закупівля  товарів для сфери охорони здоров`я

Без фото
Опис Громадська організація «Ера Милосердя» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю товарів для сфери охорони здоров`я
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації гранту «Поліпшення виявлення випадків ВІЛ-інфекції та доступу до лікування серед людей, що вживають ін'єкційні наркотики в Україні», грант №13-CDC-22-23 від 01.10.2022, що фінансується МБФ « Альянс громадського здоров’я »
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг


№ Назва Кількість Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/додаткові характеристики/інше)
1. Таблетніиця - органайзер для пігулок 550 шт.
2. Левомеколь туба 40 г 240 уп.
3. Бинт марлевий медичний 7 м Х 14 см 400 шт.
4. Налоксон-ЗН р-р д/ин.амп. 0.04% 1мл N10* 196 шт.
5. Пластырь хірургичний стерильний 5 см х 7,5 см 200 шт.
6. Рентген плівка 55
7. Латексні рукавички 8 660 шт.
8. Пробірки вакуумні для забору крові на IФA 1 162 шт
9. Бисептол 480 табл. 400мг/80мг №20 300 уп.
10. Перекіс водню н-р 3 % 100 мл. 400 фл.
11. Бинт еластичний сітчатий трубчастий 200 шт.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Щомісячно на протязі з 16 червня 2023 р. по 29 вересня 2023 року

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
До складу товарів для сфери охорони здоров`я повинні входити наступні складові:
Таблетніиця - органайзер для пігулок - 550 шт.
Левомеколь туба 40 г - 240 уп.
Бинт марлевий медичний 7 м Х 14 см - 400 шт.
Налоксон-ЗН р-р д/ин.амп. 0.04% 1мл N10* - 196 шт.
Пластырь хірургичний стерильний 5 см х 7,5 см - 200 шт.
Рентген плівка - 55 шт.
Латексні рукавички - 8 660 шт.
Пробірки вакуумні для забору крові на IФA - 1 162 шт
Бисептол 480 табл. 400мг/80мг №20 - 300 уп.
Перекіс водню н-р 3 % 100 мл. - 400 фл.
Бинт еластичний сітчатий трубчастий - 200 шт.
Цінова пропозиція, Додаток 1 до Цінової пропозиції
Безготівковий розрахунок
Безкоштовна доставка
Обов’язковість виконання списку запропонованих робіт

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності 1.) Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності) та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
2.) Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про сплату єдиного податку (зареєстрованих до 2014 року) або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), платіжка про сплату єдиного податку за попередній/поточний період (рекомендовано), ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
3.) Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в якому зазначаються основні види діяльності, довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі Додатку 1 до Цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx) участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками (Зверьков Костянтин Станіславович, керівник та відповідальний за закупівлі ГО «Ера Милосердя»,
mailto: era_of_mercy@ukr.net
Tel: +38 (048) 712 00 85; +380637637941 )

Цінові пропозиції приймаються за адресою:
м. Одеса 65069, вул. Героїв оборони Одеси 68, офіс 3-А , до 30 червня 2023 року
Опубліковано 16 червня 18:38 -

ГО

.
Номер оголошення: 684763048
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua

Закупівля товарів для сфери охорони здоров`я

Одеса (Одеська область)
1 грн.
Увійдіть у свій профіль Bazarok або створіть новий, щоб зв'язатися з цим продавцем
Увійти або створити профіль
написати email
Дивіться номер


Опис Громадська організація «Ера Милосердя» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю товарів для сфери охорони здоров`я
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації гранту «Поліпшення виявлення випадків ВІЛ-інфекції та доступу до лікування серед людей, що вживають ін'єкційні наркотики в Україні», грант №13-CDC-22-23 від 01.10.2022, що фінансується МБФ « Альянс громадського здоров’я »
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг


№ Назва Кількість Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/додаткові характеристики/інше)
1. Таблетніиця - органайзер для пігулок 550 шт.
2. Левомеколь туба 40 г 240 уп.
3. Бинт марлевий медичний 7 м Х 14 см 400 шт.
4. Налоксон-ЗН р-р д/ин.амп. 0.04% 1мл N10* 196 шт.
5. Пластырь хірургичний стерильний 5 см х 7,5 см 200 шт.
6. Рентген плівка 55
7. Латексні рукавички 8 660 шт.
8. Пробірки вакуумні для забору крові на IФA 1 162 шт
9. Бисептол 480 табл. 400мг/80мг №20 300 уп.
10. Перекіс водню н-р 3 % 100 мл. 400 фл.
11. Бинт еластичний сітчатий трубчастий 200 шт.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Щомісячно на протязі з 16 червня 2023 р. по 29 вересня 2023 року

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
До складу товарів для сфери охорони здоров`я повинні входити наступні складові:
Таблетніиця - органайзер для пігулок - 550 шт.
Левомеколь туба 40 г - 240 уп.
Бинт марлевий медичний 7 м Х 14 см - 400 шт.
Налоксон-ЗН р-р д/ин.амп. 0.04% 1мл N10* - 196 шт.
Пластырь хірургичний стерильний 5 см х 7,5 см - 200 шт.
Рентген плівка - 55 шт.
Латексні рукавички - 8 660 шт.
Пробірки вакуумні для забору крові на IФA - 1 162 шт
Бисептол 480 табл. 400мг/80мг №20 - 300 уп.
Перекіс водню н-р 3 % 100 мл. - 400 фл.
Бинт еластичний сітчатий трубчастий - 200 шт.
Цінова пропозиція, Додаток 1 до Цінової пропозиції
Безготівковий розрахунок
Безкоштовна доставка
Обов’язковість виконання списку запропонованих робіт

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності 1.) Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності) та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
2.) Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про сплату єдиного податку (зареєстрованих до 2014 року) або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), платіжка про сплату єдиного податку за попередній/поточний період (рекомендовано), ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
3.) Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в якому зазначаються основні види діяльності, довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі Додатку 1 до Цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx) участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками (Зверьков Костянтин Станіславович, керівник та відповідальний за закупівлі ГО «Ера Милосердя»,
mailto: era_of_mercy@ukr.net
Tel: +38 (048) 712 00 85; +380637637941 )

Цінові пропозиції приймаються за адресою:
м. Одеса 65069, вул. Героїв оборони Одеси 68, офіс 3-А , до 30 червня 2023 року
Опубліковано 16 червня 18:38 -

ГО

.
Номер оголошення: 684763048
зателефонувавши, не забудьте зазначити, що ви знайшли це оголошення на Bazarok.ua




Подати оголошення